دانلود بازی Memento Mori بدان تو خواهی مرد !

LOGO

تمام مقصد ما مکتب ماست
  • دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, - 15:25
  • دسته بندی : <-PostCategory->
  • نویسنده: مهدی جعفری

   دانلود بازی Memento Mori بدان تو خواهی مرد !


نام بازی: Memento Mori
پلتفورم : pc
ژانر: Adventure / 3D / 3rd Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng Rus Ger
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Akella / Got Game Entertainment
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Centauri Production
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سه نقاشی حرفه ای به صورت مخفیانه جایگزین آثار نقاشی شده ی اصلی یک استاد نقاشی می شوند. در نگاه اول ممکن است به نظر می رسد که این شایع ترین سرقت موجود در شهر باشد اما انگر واقعا همین گونه می باشد. بازی دارای یک داستان جنایی است که پیشنهاد می کنیم آن را تا آخر دنبال نمایید.
در بررسی های نزدیگتراین بازی می تواند به این نتیجه رسید شهر مورد بحث فنلاند است. در طول قرن ها، نظم، تلاش برای جلوگیری سرقت از موزه ها و تلاش برای سرقت از موزه ها رقابت سو به سوی داشته اند. نام Memento Mori به زبان لاتین و به معنای " بدان که تو خواهی مرد " است . شما در نقش کاراگاه باید سر از راز این ماجرا در بیاورید و با حل معماهای متعدد این ابهام را به طور کامل رفع کنید و هر آنچه سرقت شده را با کمک پلیس به جایگاه اصلی اش باز گردانید . بازی در ژانر کلاسیک ماجراجویی طراحی شده و دارای محیطی جالب، داستانی سرگرم کننده،؛ شخصیت های متنوع و معماهای تامل بر انگیز است . هشت پایان متنوع و مختلف بازی بسته به تصمیماتی که بازی کن طی بازی می گیرد و دو شخصیت قابل بازی لارا و مکس از ویژگی های این بازی است .بازی دارای ژانر ماجراجویی است . بازی ماجراجویی (به انگلیسی: Adventure Game) یکی از سبک‌های بازی رایانه‌ای است که در آن بازیکن خودش را در نقش سردستهٔ یک داستان محاوره‌ای و واکنشی فرض می‌کند که باید با کاوش و جستجو جلو برود و به عوض رقابت‌های فیزیکی به حل کردن معما بپردازد. بدلیل تمرکز این ژانر بر داستان، مسئولیت سنگین روایت آن بر عهدهٔ شیوه‌های مورد استفاده برای داستانسرایی مثل نوشته‌ها و فیلم قرار می‌گیرد که این خود گسترهٔ وسیعی از ژانرهای ادبیات را شامل می‌شود. تقریبا همهٔ بازی‌های ماجراجویی بصورت بازی انفرادی طراحی می‌شوند چرا که این تاکید بر داستان و کاراکتر طراحی بازی چند نفره را سخت می‌کند. در غرب این ژانر از بازی با دنیای وسترن شروع شد. دنیای وسترن، ژانری است که در اواخر دهه‌ی۱۹۸۰ تا اواسط دههٔ ۱۹۹۰ در قلهٔ محبوبیت قرار داشت و در میان ژانرهای حرفه‌ای و فنی بسیار مطرح شد و حتی هم‌اکنون نیز در میان ژانرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اصطلاح «بازی ماجراجویی» از بازی‌های کامپیوتری ماجرایی در دههٔ ۱۹۷۰ سرچشمه گرفته‌استکه پیشگام سبکی از گیم‌پلی است که بسیار طرفدار پیدا کرد و توانست تا به عنوان یک ژانر مطرح شود. ژانر بازی ویدئویی توسط گیم پلی آن تعریف می‌شود و شباهتی به ژانر ادبی آن ندارد.

SYSTEM REQUIREMENTS 


Minimum:

OS:Windows XP/SP3/ Windows Vista / Windows 7
Processor:Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD X2 64 2.0 Ghz
Memory:2 GB RAM
Graphics:256 MB HD 2600 or better \ 256 MB Nvidia 7900 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:500 MB HD space
Sound:DirectX 9.0c Compatible
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬





 دانلود بازی Memento Mori بدان تو خواهی مرد ! دانلود بازی Memento Mori بدان تو خواهی مرد ! دانلود بازی Memento Mori بدان تو خواهی مرد ! دانلود بازی Memento Mori بدان تو خواهی مرد ! دانلود بازی Memento Mori بدان تو خواهی مرد !

نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->

لینکستان

درباره ما


مهدی جعفری ٍ به سایت ریاضی مکتبی خوش آمدید. برای امکانات بیشتر در سایت عضو شوید. باتشکر مدیریت سایت و تیم VMM
ایمیل : mahdijafari1996@yahoo.com


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 345
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

پرچم