دانلود بازی Sims 3 Supernatural زندگی مجازی

LOGO

تمام مقصد ما مکتب ماست
  • شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, - 13:59
  • دسته بندی : <-PostCategory->
  • نویسنده: مهدی جعفری

  دانلود بازی Sims 3 Supernatural زندگی مجازی

نام بازی: The Sims 3 Supernatural
پلتفورم : pc
ژانر: Simulation
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : 
حمایت توسط : The Sims Studio
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Sims 3 Supernatural عنوان جدیدی از سری بازی های سیمز 3 است که به تازگی منتشر شده است . محتوای جدید The Sims 3 که به بازی یک خط داستانی جدید و یک گیم پلی جالب را اضافه میکند با کرک معتبر برای شما عزیزان آماده شده است . توجه نمایید برای نصب این بازی به سیمز 3 به عنوان پیش نصب احتیاج دارید.
 محتوای جدید شامل  تغییر سن برای پریان,جادو برای جادوگران,والبته قدرت تبدیل شدن به گرگ نما میباشد.در این بسته ی Supernatural بازیبازان میتوانند از جادوها و وٍردها استفاده کنند.این جادوها میتواند برای تغییر در مشاغل,اضافه یا کم کردن وزن و حتی تشکیل حملاتی با زامبی ها استفاده شود.این نسخه از بازی نسخه ی لیمیتد ادیشن است که بهترین نسخه ی آماده برای فروش این بازی است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. این بازی در تاریخ 5 ژوئن سال 2009 میلادی توسط کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز منتشر شده و توسط The Sims Studio ساخته و حمایت شد.شرح بازی : سیمز ۳ (به انگلیسی: The Sims 3) یک بازی شبیه‌سازی زندگی استراتژیکی پرطرفدار به سبک زندگی انسان است که توسط شرکت الکترونیک آرتز ساخته و در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت الکترونیک آرتز برای ویندوز, مک, آیفون, ویندوز موبایل منتشر شد. این بازی کامل شدهٔ نسخه قبلی آن، یعنی سیمز ۲ می‌باشد. این بازی نسبت به نسخه قبلی پیشترفت‌های زیادی کرده و مزیت‌های زیادی داردبازی سیمز پر فروشترین و پر طرفدارترین بازی تاریخ است.بازی سیمز، بازی است که هر کس با هر سلیقه ای را به سمت خود می کشد و می تواند نه تنها یک سرگرمی ساده باشد،بلکه یک نگاه جدید به اطراف و زندگی باشد چیزهای ساده در این بازی برای ما پر اهمیت تر هستند و زندگی کردن در یک دنیای کاملا مجازی شیرینی خاصی را برای ما زنده خواهد کرد. اولین نسخه سیمز در سال 2000 درست شده است و به پر فروشترین بازی تاریخ بازیهای کامپیوتری معروف شد فروشی معادل 16 میلیون عدد چیزی نبود که به سادگی از کنار آن گذشت!!!بازی سیمز1 همراه با 7 اضافات فروشی بالغ بر30 میلیون را برای EA  زنده کرد تا بعد از آن در سال 2004 شماره دیگری از بازی سیمز بیاید که تازه معنای واقعی یک زندگی مجازی را برای همه زنده کرد بازی کاملا سه بعدی شده بود و امکانات بسیار زیادی را در خود داشت. در سری قبل یعنی سیمز2 شما یک زندگی مجازی را می دیدید که یک مشخصه بسیار بد در آن وجود داشت آن هم حبس بودن سیمز شما درون یک خانه،حتی اگر از طریق تاکسی خود را به مغازه ها می رساندید آنجا نیز کار خاصی برای انجام دادن نداشتید... کمی خرید و باز برگشت به خانه ...یا اگر اضافاتی خاص را اضافه می کردید(نایت لایف) توانایی قرار ملاقات گذاشتن را داشته باشد.

SYSTEM REQUIREMENTS 


Minimum System Requirements

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 2.0 GHz / AMD Athlon XP 2000+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 7 Gb free
Video Memory: 128 Mb
Video Card: nVidia GeForce FX 5900 / ATI Radeon 9500
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

Recommended System Requirements

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 DUO @ 2.5 GHz / AMD Athlon 64 X2 5000+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 896 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬



 دانلود بازی Sims 3 Supernatural زندگی مجازی دانلود بازی Sims 3 Supernatural زندگی مجازی دانلود بازی Sims 3 Supernatural زندگی مجازی دانلود بازی Sims 3 Supernatural زندگی مجازی نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->

لینکستان

درباره ما


مهدی جعفری ٍ به سایت ریاضی مکتبی خوش آمدید. برای امکانات بیشتر در سایت عضو شوید. باتشکر مدیریت سایت و تیم VMM
ایمیل : mahdijafari1996@yahoo.com


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 345
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

پرچم